שם:
טל':
אימייל:
צור קשר

 

 

אירועי בר ובת מצווה בשרון

בחירה באזור השרון לחגיגת אירועי בר ובת המצווה תהיה חכמה במיוחד. המקצועיות של חברות ההפקות המקומיות והמיקום האסטרטגי הקרוב יחסית לתל אביב ולצפון הארץ מאפשר לכם להביא קהלים רבים ללא מאמץ ניכר. כאן תוכלו ללמוד כיצד לבחור את האולם ולתכנן אירוע בלתי נשכח עבור ילדיכם.

בדיקת ההתאמה הראשונית של האולם

כאשר אתם נדרשים לסוגיה, עליכם לוודא מספר פרמטרים שבלעדיהם לא ניתן יהיה לחגוג אירוע במקום: ראשית כל, שיש מקום מספק לכמות האורחים הצפויה שלכם. שנית, שעיצוב האולם מתאים לתפיסת האירוע שלכם (לקונספט), ובנוסף כדאי לוודא שישנה אפשרות לחגוג גם בשישי בצהריים, ולא רק בערב. על פי רוב, אולמות אשר להם גני אירועים, מאפשרים זאת.

הזמנות לאורחים – כך תציגו אותן נכון

חשוב לציין את מיקום האירוע, תוך אזכור שם האולם וכתובתו. יש לצרף מפה וקוד QR לניווט באמצעות תכנות ניווט בטלפון החכם. מומלץ לצרף להזמנה גם כמה פתגמים חכמים, למשל משפטי חז"ל, להעלאת העניין בכתוב בה. את ההזמנות מומלץ לשלוח לאורחים זמן מספיק כדי שהם יוכלו להיערך. במקביל למשלוח הידני, כדאי יהיה להפיץ גם ברשתות הפצה מקוונות כמו ווצאפ, פייסבוק ותיבות האמייל של האורחים.

ההכנות לאירוע

כשאתם מול חברת ההפקות המנהלת את האולם – ודאו מהם השירותים שאתם מקבלים ממנה במסגרת המחיר שאתם משלמים. בדרך כלל, עסקה של אולם אירועים כוללת שירותי קייטרינג, תקליטנות וקבלת פנים. במידה ותבקשו שירותים נוספים, ניתן יהיה להביאם בתשלום נוסף. במקרה כזה מומלץ להיעזר בחברת ההפקות שתפנה אתכם לספקים איכותיים. באשר לקייטרינג, מומלץ לאפשר בחירה בין המנות לאורחים שלכם. כך, אתם לא צריכים לדאוג שיהיו מס' מנות כמספר האורחים, אלא חצי עד 1/3 מהכמות לכל מנה. גם חיסכון וגם מאפשר להם הרגשה טובה שיש להם בחירה.

תכנון לוח הזמנים של האירוע

אנו ממליצים להתחיל באירועי קבלת הפנים במתחם גן הטרסה, ולאחר מכן לגשת להכנות לקראת הגשת המנה העיקרית. במהלכן, ניתן יהיה להאזין לנאומו או נאומה של חתן/כלת בר/בת המצווה. לאחר מכן, ולאחר שסוימה המנה העיקרית, ניתן להתחיל בהרקדות ההמוניות. יש שמשלבים גם הרקדות בפתיחת האירוע במעמד קבלת הפנים, בנוסף לכך.  

 

החווה אירועים    חתונות     אירועי ברית     בר ובת מצווה     בלוג     צור קשר