שם:
טל':
אימייל:
צור קשר

 

 

חגיגת ברית מילה באולם

כאשר אתם מתכננים חגיגת ברית מילה באולם, מומלץ מאד לדקדק בבחירתו ובהמשך – ביצירת האירוע כאירוע חגיגה. הקפדה על הפרטים הקטנים עכשיו – תשמח אתכם באירוע עצמו ותקיים כפשוטו את הפסוק "מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת". אז כיצד עושים זאת? ראשית כל, יש להתחיל בבחירת האולם. האולם הנבחר יצטרך להתאים לכמות המאוכלסים שלכם ולספק את הסחורה גם מבחינה עיצובית על פי ראות עיניכם.

בחירת האולם

על מנת לבחור את האולם שיארח את חגיגת ברית המילה שלכם, יהיה עליכם לבחון את האולם מבחינת יכולתו להכיל את כמות המוזמנים שלכם. מובן כי אם ברצונכם להזמין 200 איש והאולם מתאים ל- 120 בלבד, הוא לא יתאים, וההפקה תצטרך למצוא לכם אולם אחר. לכן, אנו לא מתעכבים עמכם על עיצוב בשלב זה, אלא רק במציאה טכנית של האולם המתאים. נמצאו מספר אולמות מתאימים? כעת תוכלו לבחון אותם ולבחור את העיצוב והתאורה המקובלים עליכם ביותר.
 
חגיגת ברית מילה באולם קאסה דל סול
 
בחירת צוות ההפקה החיצוני
 
צוות ההפקה החיצוני הנו זמרים, רקדנים, נגנים ואפילו בדרנים אם זה נדרש. כמובן שברית מילה איננה חתונה, זהו טקס צנוע יותר שגם יש בו את האלמנט של המילה עצמה, ולכן יש הרבה פחות מקום לחגיגות מן הסוג שהיה לכם בחתונה (פשוט כי חלק נכבד מהטקס נתפס על ידי המילה). יחד עם זאת, כן מקובל להביא להקה לאירועים ואפילו צוות הפעלות לילדים אם יש הרבה ילדים קטנים בקרב האורחים אשר הזמנתם.
 
התאמת סילבוס צוות ההפקה הפנימי
 
זה שלב קל יותר, שכן הצוות הפנימי, בניגוד לחיצוני, מגיע מחברת ההפקות עצמה. הוא כולל דיג'יי וקייטרינג, והפעלתו תתאפשר במרווחי הזמן אשר ייוותרו בין אנשי צוות ההפקה החיצוני אשר מצאתם. כמובן שחברת ההפקות תדאג שיהיה לכם זמן ספייר מספק להתארגנות, זמן חופשי בקבלת הפנים ופן אישי בו תוכלו לשאת נאומים לכבוד הולדת הבן.
 
שונות
 
מומלץ להגיע לאירוע לפחות 2 וחצי קודם לקיומו על מנת שתוכלו להתארגן ולבדוק שהכל כשורה. חשוב מאד לוודא שהאולם הוכן על פי התכנון המקורי, ולתקן במרווח הזמן שלרשותכם לקראת הפעלת האירוע: סידור הרהיטים, מיקום מערכת ההגברה וכל אלמנט אחר שנבדק ולא נמצא לפי התכנון.
 
לתכנון חגיגת ברית מילה באולם בהצלחה יתרה – צרו קשר עם חברת הפקות מקצועית!
 

החווה אירועים    חתונות     אירועי ברית     בר ובת מצווה     בלוג     צור קשר