שם:
טל':
אימייל:
צור קשר

 

 

הפקת חתונות בשישי בצהריים

מי כמוכם יודע כמה מרגש הוא יום החתונה, ועוד כאשר הוא נחגג בשישי בצהריים זו בכלל סיבה למסיבה. לכן, אנו ממליצים בחום להיעזר בחברת הפקות ולא לנסות לארגן אירוע כה חשוב וכה משמעותי לבד. חברת ההפקות תוודא שהאירוע מנגן ומתקתק, וזורם על פי הצרכים שלכם. בחווה לאירועים מיוחדים, מתחם אולמות אירועים במרכז, תוכלו להפיק יחד עם הצוות המקצועי של חתונה אורבנית ייחודית במינה באווירה צעירה וססגונית.
 
אירועים בימי שישי בצהריים
 
עמידה בזמנים לצד שידור רוגע וזרימה בכל שעות האירוע
 
אנו נשדר את האווירה המשמחת והמפרגנת ביותר ויחד עם זאת, נקפיד על לוחות זמנים, הגעת כל הספקים בזמן לשירות האירוע, והתקפלות בזמן לפני שהשבת נכנסת. טעויות רבות של מארגני אירועי שישי הן זליגה לשעות השבת, ולמעשה, האורחים עצמם חוששים שזה מה שיקרה ולעתים הם מדירים את רגליהם מהאירוע כדי לא להיקלע לסיטואציה מביכה שכזו. כשהם ידעו שחברת הפקות מנוסה אחראית כאן על האירוע, הם כבר לא יחששו להגיע.
 
איתור ספקי תוכן מהטובים בארץ
 
גיבשתם רעיונות לתוכן לאירוע? אנו נסייע לכם לאתר את הספקים הטובים בארץ ולסגור מולם את המחירים הנוחים ביותר שניתן להוציא מהם כעובדים פרטיים. כשאנו כחברת הפקות מעורבים בהפקה שלכם, היא תתבצע על הצד הטוב ביותר, ללא תקלות רבות. עם ספקי אירוע כמו אלו שאנו נמלית עליהם, האירוע שלכם בידיים הטובות ביותר, ועם התוכן האיכותי ביותר.
 
עבודה חסרת פשרות של עובדי ההפקה
 
הגשת המזון, השמעת המוזיקה המושמעת, כיוון ציוד ההגברה בהתאמה למופיעים, לכם – המתחתנים כשתרצו לנאום באירוע, כמו גם לקרובי משפחתכם ומכריכם הנכבדים. אנו מציעים עבודה חסרת פשרות בכל קנה מידה, תוך עמידה בזמנים, ומתן שירות יעיל לכל אורח: הקצאת מנות מיוחדות ללא גלוטן, לצמחוניים, לטבעוניים וכד', שירות הלקוח מבחינה לוגיסטית וכד'.
 
הפקת חתונות בשישי
 
סיום האירוע בטעם של עוד
 
חלוקת מתנות לרוקדים, מופע סטנד אפ מסכם, ועוד מגוון הפתעות שניתן לגבש בעזרתה של חברת ההפקות. סיום טוב ומתוק נחוץ מאד לאירוע שלכם, שכן זה החלק שהאורחים יזכרו הכי טוב. גם אם האירוע היה נפלא והסוף היה צפוי, משעמם או חלילה – צורם, זה מה שייזכר לאורחים שלכם כשהם יעזבו את אתר האירוע.
 
להזמנת הפקת חתונות בשישי בצהריים , אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות החווה לאירועים מיוחדים אירועים במרכז
 
 

 

החווה אירועים    חתונות     אירועי ברית     בר ובת מצווה     בלוג     צור קשר