שם:
טל':
אימייל:
צור קשר

 

 

ימי כיף להורים וילדים

כאשר אתם מתכננים ימי כיף, ניתן לגוון מעט מהפעילויות השגרתיות בהן הולכים לשוט בנהר, לקטוף פרחים או לשבת לאכול במסעדה. ניתן לגשת לפארק שנותן לכם ערך מוסף ומעשיר אתכם בחוויות חסרות תקדים. אם אתם מעוניינים לחגוג ימי כיף להורים וילדים, ניתן לחגוג בפארק ג'אמפ פארק המציע שפע של פעילויות לכל המשפחה!

טרמפולינות איכותיות תוצרת חוץ!

ביום הכיף תזכו להיפגש עם הטרמפולינות שלנו: טרמפולינות איכותיות, המגובות במזרני מגן ומשטחי קפיצה קפיציים מאד וגבוהים מאד. הקפיצה אמהם ללא נעליים, אך גם כאשר אתם עם גרבי קפיצה נין ליהנות עד מאד מאיכותה ומהמעוף בו תחושו כשיהיו באוויר. טרם הקפיצה, נקרין לכם סרטון הדרכה קצר בקולנוע שלנו, שהוא עם מסך של 55 אינץ' טבין ותקילין. הקולנוע עשיר גם במערכת סאונד מפותחת ומענגת.

בריכת ספוגים איכותית המחכה רק לכם!

בואו "לטבול" בבריכת הספוגים שלנו, אליה ניתן לקפוץ מטרמפולינה אחרת. הקפיצה, וגם השהייה בבריכה היא עבור משתמש אחד בכל פעם, ולכן מי שעשה זאת צריך לסיים מהר את הבילוי כדי לאפשר לילד הבא ליהנות אף הוא.

ארוחות טעימות ומזינות!

בואו לאכול ארוחות על בסיס סלטים, פסטות ופיצות איכותיות עם עגבניות וגבינה צהובה איכותית וטרייה. בואו להתענג על קינוחים איכותיים ולסיום – לטעום מעוגת יום ההולדת, אם יש יום הולדת למי מכם. ניתן לחגוג ארוחה כאן גם ללא אלמנט זה, אם מדובר באירוע שאינו יום הולדת או בר/בת מצווה.

צוות שיעשה הכל כדי לגרום לכם להרגיש בבית!

אנחנו נדריך, נכין את חדר הקולנוע, נכין את הטרמפולינות ובריכת הספוגים ונדאג להגשת ארוחות מתי שרק תרצו. אנו נדאג לכך שהערב הזה יהיה שמח במיוחד ומענג במיוחד עבורכם ועבור הילדים שלכם.

ג'אמפ פארק  - הפארק עם האפשרויות הבלתי נדלות!

בג'אמפ פארק תוכלו לחוש חופש כפי שלא חשתם מעולם! מגוון אפשרויות שכל ילד היה מעוניין בהן, מקפיצות בטרמפולינות מהנות, ועד ארוחות טעימות. מבריכת ספוגים רכה ומענגת ועד צפייה בסרטונים בבית קולנוע איכותי. את כל אלו תוכלו למצוא כאן בג'אמפ פארק ראשון לציון!

למידע נוסף על מקומות מיוחדים לבר מצווה - ג'אמפ פארק ראשון לציון ניתן לפנות אלינו!

 

החווה אירועים    חתונות     אירועי ברית     בר ובת מצווה     בלוג     צור קשר