שם:
טל':
אימייל:
צור קשר

 

 

מקומות לאירועים קטנים

מאז ומעולם שימשו מקומות לאירועים קטנים השראה גם למי שביקש לחגוג אירוע חשוב באמת: החל מיום נישואין מיוחד כמו 25 או 50 שנות נישואין, ועד אירוע עסקי מכונן של חברה גדולה – לקוחות רבים התעניינו ועדיין מתעניינים בגני אירועים במרכז קטנים – בשל היותו יוצר אינטימיות שמעניקה ערך מוסף לאירוע. על אף כי קו מחשבתי זה הנו שכיח, שכיחה גם דעה לא כל כך נכונה, שאומרת שבגלל שהלקוח ויתר על אולם גבוה וגדול, עם שטיחים מקיר לקיר וגן אירועים צמוד, אין צורך בהפקה כי זה אולם ביתי, וכל אחד יכול לארגן אירוע כזה. התנהלות כזו פשוט מזמינה את הבינוניות להיכנס לאירוע שלכם, וכשזה קורה, זה מורגש: האמינו לנו, אתם לא רוצים להיות במשבצת הזו. הזמנת חברת הפקות לא רק שכדאית, היא יותר נדרשת באולם הקטן מאשר בגדול, בשל כך שצריך להפוך את המקום הקטן לבעל עניין באמצעות אלמנטים מיוחדים.
 
מקומות לאירועים קטנים
 
מקומות לאירועים קטנים דורשים שימוש נכון בתאורה
 
הזמנתם פרפורמר מקצועי להופיע אצלכם, צלם – שיצלם אתכם, אומן וידאו ארט שיסריט אתכם, קייטרינג שיתנהל בדוכן או כמלצר, וכד'? האנשים הללו חייבים תאורה, וגם אתם זקוקים לה בשל כך שהקרנת זרקורים על אותם בעלי מקצוע הופכת אותו לאירוע מעוצב, זוהר ונוצץ, כזה שלא יישכח לאורך זמן. גם אם אתם מספקים את עמודי התאורה, מי שלא יודע לכוון את הספוטים בזמן ו- "לשחות" בתפעול המוצר לא יצליח ליצור אפקט אירוע משכנע. רק תאורנים מקצועיים, כאלה שמועסקים בחברת הפקות, ידעו מה לעשות בדיוק על מנת שהאירוע יצליח ובגדול.
 
מקומות לאירועים קטנים דורשים פינישים קטנים שיחדדו את האירוע ויצקו קשר למקום החגיגה
 
עיטור רכיבי הריהוט והכניסות לאולם , כולל חלונות, בפרחים או פרחי פלסטיק, עיבוי האולם במפות שולחן דקורטיביות, שימוש בסטנדים ודוכנים שונים – כל אלו נדרשים ממש על מנת לעצב אולם חתונות ולהפוך אותו לראוי לחגיגת האירוע. שוב, אתם יכולים להשתמש בריהוט הקיים בעצמכם, אבל מעצבים של חברת הפקות יוכלו לדאוג לנסח נוסחת עיצוב כה מרשימה עד כי זה לא ייראה אותו אולם.
 
חגיגת אירועים קטנים
 
עיבוי האירוע באלמנטים נדרשים בתחום הסאונד
 
סאונד, מערכות הגברה, אחראי מערכת הגברה/סאונדמן/דיג'יי שיידע להיות שם בין המעברים משלב אחד של האירוע למשנהו – כל אלו נדרשים על מנת שלא רק שהאירוע יתקיים, הוא יעמוד בפני עצמו ולא ייראה כמו אסופה של שלבי-ביצוע, אלא מקשה אחת כפי הנדרש.
 

 

החווה אירועים    חתונות     אירועי ברית     בר ובת מצווה     בלוג     צור קשר